Hip en zakelijk logo voor een bedrijf in de IT dienstverlening
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Qriticalfriend
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 27-09-2017 07:43
- Datum einde : 11-10-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 78
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kenmerken Qritical friend:
Een Qritical friend (met een Q van kwaliteit) kan worden gedefinieerd als een vertrouwde persoon die kritische vragen stelt, zaken bekijkt vanuit een ander (meerdere) perspectief, en biedt kritiek op het werk van een persoon als vriend. Een Qritical friend verdiept zich in context van het doel wat bereikt dient te worden om deze door en door te begrijpen. De Qritical friend is een advocaat voor het succes van het te bereiken doel.
Het bedrijf heeft een elite uitstraling, en is modern van aard.
Bedrijfsomschrijving:
Kenmerken bedrijf:
We. Are. Quality.
We leveren alle kwaliteit disciplines
We creëren kwaliteit
Pragmatisch over theorie
We. Are. Future. Proof.
Vernieuwend
Wendbaar
Leading by example
We. Are. Dedicated.
Passie, work hard play hard
Coaching, mentorship
Doelgroep:
Zakelijke markt
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kenmerken logo:
- Hip
- Elite uitstraling
- Zakelijk
- Kwaliteit
- Eenvoudig
iG design
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Alles draait om software.
Hét icoon van internet, software, pc... is het 'ON'-icoon.
Dit ON-icoon gespiegeld is de letter 'Q' van Qritical...
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Dit ontwerp vind ik iets 'speciaal'.
Het is een verhaal in het logo...
'Hier maken de criticus en de vriend kennis met elkaar.
Hun vertrouwen wordt bevestigd, de vriend (friend) ervaart de toenadering, en bemerkt de diverse perspectieven die criticus (Qritical) aanbrengt...
Het resultaat zie je in het logo-ontwerp:
De vriend (bolletje) wordt opgenomen door jullie bedrijf en worden één.
Happy End!
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Dit logo is in vele kleuren verkrijgbaar.
Heb je een eigen smaak van de GRB-kleuren?
Dit logo hoeft geen uitleg.
Duidelijkheid en harmonie troef!
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
'Qritical' is goed, is nodig.
Hierdoor omringd 'Q' de 'f' van 'friend'.
De 'Q'heeft dus een uitstraling naar de friend en beschermd deze evenzo.
Strakheid is hier de kwaliteit.
Eenvoud maakt de échte elite...
Succes!
PS: is het 'friend' of met 's' (meervoud), wat sommige ontwerpen doen? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Kleurwijziging (persoonlijke smaak)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
In één vlotte lijn ontstaat en gaat 'Qritical'!
Quality is het hoogste doel.
Met glans...
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Daar waar de 'Q' en 'F' elkaar kruisen, daar is hét 'doel'. Het contact.
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iG design:
Qritical = Gold (Quality).
The 'friend' is in the center.
Hij is belangrijk want zonder 'vriend' geen opdracht.
Succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-