Hallo Yaelle,
Voor elke nieuwe moeder is het altijd maar weer uitvogelen hoe alles werkt. Ze hebben eigenlijk een beetje hulp/ervaring nodig. Daar komen jullie om de hoek kijken, de 2 Dutch Moms.
Ik heb in het logo gekozen voor een geschreven font. Dit maakt het een persoonlijke sfeer, jullie kunnen uit eigen ervaring (weet niet of dit het geval is, maar maakt niet uit) hoe het is om moeder te zijn. Om het nog maar even extra te onderstrepen dat jullie ook moeders zijn. De nieuwe moeders hebben bij jullie niet alleen de deskundigheid van 1 moeder maar zelfs van 2! Vandaar het 2tje klein voor de D.
Ik wil het heel rustig, helder en overzichtelijk houden, omdat een baby krijgen al drukte genoeg is. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Mvg,
CJD
Hip, fris en internationaal logo voor '2 Dutch Moms'
- Wedstrijd van: Yaelle Alkobi
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 27-06-2012
Datum einde: 11-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

