Concept identiteit met de focus op handgeschreven, vlot, hip en jong. Inspiratie bron (ook opgenomen in het concept) is New Deli Café in Berlijn. Een sfeer die een goede link legt met kunstenaars en jonge designers. Er kan bijvoorbeeld aan een illustrator gevraagd worden een illustratie op het raam te tekenen.
Ik hoor graag of deze stijl aanspreekt en of ik er verder mee aan de slag kan!
Hip streekhorecabedrijf zoekt hip logo
- Wedstrijd van: brukkienelburg
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-07-2015
Datum einde: 07-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Concept identiteit met de focus op verse producten, direct van het land. In deze identiteit zal veel gebruik gemaakt worden van beeldmateriaal van ingrediënten die gebruikt worden in de zaak, dit beeld kan zelf geschoten worden. Dit is een concept en dient nog wel verder uitgewerkt te worden naar een volwaardig brand, met alle bijbehorende middelen. Ik hoor graag of deze stijl aanspreekt en of ik er verder mee aan de slag kan!