Geen commentaar
Hoe gaat ons nieuwe logo er uit zien? Wie helpt ons?
Datum start: 31-07-2014
Datum einde: 14-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


om u een idee te geven van de mogelijkheden dat het logo biedt, ziet u hiernaast een impressie van enkele huisstijldragers. Het gaat hier dus puur om de verwerking, zoals watermerk, negatief en het icoon apart gebruiken.

Geen commentaar
Beste Dennis en Eddy,
Hierbij presenteer ik u mijn ontwerp. Het beeldmerk heeft de vorm van een ei. Eigenlijk wel 3 eieren. Zij worden getekend door een enkele lijn. Hiermee wordt de groei gesymboliseerd.
Daarnaast refereert het aan een vingerafdruk. Want het individu staat centraal als ik uw omschrijving zo lees. Je zou er zelfs een doolhof in kunnen zien: men zit gevangen in een vast patroon. Maar eenmaal de uitgang gevonden, biedt alle vrijheid!
Om de bedrijfsnaam goed leesbaar te houden heb ik een scheiding gemaakt qua kleur tussen blu en eg. Maar hierin zijn al meerdere voorstellen, dus behoeft verder geen uitleg.
Als toevoeging heb ik gekozen voor 'emotional growth'. Dit ter verheldering van de functie.
Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal