Geen commentaar
Hoe gaat ons nieuwe logo er uit zien? Wie helpt ons?
Datum start: 31-07-2014
Datum einde: 14-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


enigszins aangepast, zelfs bij verkleining of op afstand blijft het logo lang nog herkenbaar

Geen commentaar
aanvullend pay-off, e-motion, emotion in motion (beweging) kort en krachtig
spreekt voor zich dat kleursamenstelling altijd nog aangepast kunnen worden idem grafische aanpassingen

Geen commentaar
aangepast ei, aangepast lettertype en scheiding blu eg..al doende kwam ik nog tot onderstaande rustige maar krachtige oplossing.
aangepast ei, aangepast lettertype en scheiding blu eg..al doende kwam ik nog tot onderstaande rustige maar krachtige oplossing.

Geen commentaar
versimpeling...per ongeluk dubbel teksten dusdanig in ei geplaatst dat kernwoorden goed zichtbaar blijven
Er is geen onderscheid tussen blue en eg, waardoor de uitspraak blue eg niet duidelijk is.
komt er aan

Geen commentaar
hand, bewegende ei - personal development, lijnkleur (geen verloop kleuren) waardoor kostenbesparende housestyle mogelijk

Geen commentaar
alvast een concept (tekst in ei) vastleggen,kan nog diverse kanten uit.