Geen commentaar
hoe herkend iemand dat we een plezierjachtendemontagebedrijf zijn??
- Wedstrijd van: bootjessloperij het harpje
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-05-2017
Datum einde: 26-05-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik lees elders dat er weinig origineels komt (van collega ontwerpers schrijft u) rest me u veel succes te wensen met uw bootje-uit-het-water-haal logo.

I'm back. :-)

Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn idee voor uw onderneming, uitkijkend naar uw reactie.
mvrgr Ted
Beste Ted, ik begrijp het idee van "uit elkaar getrokken"boot. misschien een dergelijk idee maar dan een zeilboot met onderdelen romp, zeil, mast kajuitopbouw, anker? en dan eerder chaotisch door elkaar maar wel herkenbaar als zoals je het nu hebt?
Dank voor uw reactie, kan uiteraard ook met een zeiljacht. Het lijkt me niet zo handig om het heel chaotisch te maken omdat mensen dan ook kunnen denken dat u slordig werkt. Het geheel moet (mijns inziens) juist een proces zijn van een georganiseerd proces waar over na wordt gedacht. Ik ga er mee aan de slag.
ik bedoelde ook niet chaotisch in de zin van rommelig maar meer dat de diverse onderdelen niet meer op de juiste plaats staan, alsof je het uit spreid over ene veld, maximaal 5 delen. en in bijvoorbeeld rood (signaalkleur, alarmkleur) op een fel geel veld.
Die kleuren komen ook goed uit als logo op de bedrijfswagen en in banners
Hoeft dus geen blauw bij. of fel rood en geel op een lichtbluwe ondergrond