Geen commentaar
Hoe verbind je sociaal en groen aan het beeld van een lokale partij
- Wedstrijd van: pvda-groenlinks-lokaalsociaal
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-11-2015
Datum einde: 16-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



dag, bij deze mijn voorstel voor het logo. Ik heb twee grafische elementen genomen die voor de PVDA en Groen links staan en deze als communicatie symbolen samen verbonden in een tekstballon die naar een platform gaan voor lokale uitingen.
een leuk en fris logo, wel erg veel varianten. Er is wel een voorkeur voor een variant waarin PvdA rood is, en GroenLinks groen. Nadeel is dan wel dat op deze varianten het plaatje wat minder herkenbaar is. Overigens: GroenLinks schrijf je altijd aan elkaar
Morgen kiezen we drie ontwerpen die we voor gaan leggen aan onze leden op 16 december. Dan wordt de winnaar gekozen. Deze logo's hebben nog steeds potentie. Heb je nog naar ons commentaar gekeken?