Geen commentaar
Hoe verbind je sociaal en groen aan het beeld van een lokale partij
- Wedstrijd van: pvda-groenlinks-lokaalsociaal
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-11-2015
Datum einde: 16-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit logo is speels en weliswaar herkenbaar, maar het is niet strak genoeg en het lokale aspect komt er niet voldoende uit. Het beeld alleen moet al uitstralen dat we een lokale politieke partij zijn, zelfs zonder toevoeging van een tekst als PvdA en GroenLinks. Bovendien missen we hier Lokaal Sociaal (de onafhankelijke progressieven die meedoen). Qua tekst is het dus lastig, daarom moet het beeld eigenlijk al het meeste zeggen (ook zonder tekst). Ik hoop dat ik het begrijpelijk uitleg. Anders hoor ik het wel.