Geen commentaar
IdentityWorks: de synergie tussen mens en organisatie.
- Wedstrijd van: IdentityWorks
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-11-2016
Datum einde: 08-11-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij nog een aanpassing. Ik heb geprobeerd het interactie element toe te voegen door een extra gezicht toe te voegen. Ik hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Marten Visser

Geen commentaar
Bedankt voor uw feedback. Hierbij een nieuwe poging. Ik hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Marten Visser
Erg mooi. Sluit goed aan op mijn smaak. Beeldmerk vind ik erg sprekend. De bubbels in de persoon staan voor het bruisen in het hoofd = ontwikkeling/ vooruitgang. De bubbels zouden ook kunnen staan voor de organisatie/ andere personen, maar doordat het in het hoofd zit refereert dit eerder aan een intern proces. Valt erg in de smaakt maar mist nog het puntje op de i (=interactie met omgeving/anderen/organisatie).

Geen commentaar
IdentityWorks zegt :
Wat ik hier mooi aan vind en ook professioneel vind is de verhouding tussen beeldmerk en naam. Dat het beeldmerk links staat van de merknaam. Het gezicht in het beeldmerk vind ik mooi: strak design en tegelijkertijd persoonlijk. Wat me niet aanspreekt zijn de letters in het beeldmerk. Groen met grijs vind ik mooier, professioneler, en rustiger en toch energieker overkomen dan oranje.

Geen commentaar
Beste,
Hierbij mijn eerste inzending. In het beeldmerk heb ik de I en de W gecombineerd en er daarbij een gezicht in verwerkt om het woord "identity" meer kracht te geven. De typografie strak gehouden omdat dit mooi afsteekt van het beeldmerk en het daardoor toch de professionele, zakelijke uitstraling houdt.
Ik hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Marten Visser
Wat ik hier mooi aan vind en ook professioneel vind is de verhouding tussen beeldmerk en naam. Dat het beeldmerk links staat van de merknaam. Het gezicht in het beeldmerk vind ik mooi: strak design en tegelijkertijd persoonlijk. Wat me niet aanspreekt zijn de letters in het beeldmerk. Groen met grijs vind ik mooier, professioneler, en rustiger en toch energieker overkomen dan oranje.