IdentityWorks: de synergie tussen mens en organisatie.

Datum start: 01-11-2016

Datum einde: 08-11-2016

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Janneman18

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een unieke combinatie van persoonlijk én tegelijkertijd professioneel, strak en eigentijds. En verder onder andere...
 Vernieuwing
 Vooruitgang
 Ontwikkeling
 Mogelijkheden
 Oplossen
 Optimisme
 Individu in relatie tot omgeving
 Toegankelijk

Met dit logo moet direct zichtbaar zijn dat ik mij onderscheid van de vele coaches die er al zijn. Het moet zich onderscheiden van het alternatieve en zweverige circuit.

Ik start nu al zzp met de ambitie uit te groeien tot maatschap/ organisatie met mensen die trainingen, tests, etc uitvoeren.

Het betreft een logo dat gebruikt zal worden voor zowel digitaal/ online als print.

Zie briefing voor verdere informatie.

Bedrijfsomschrijving


IdentityWorks helpt mensen met een vraag over werk: huidig werk verbeteren, preventie/ terugdringen verzuim, toekomstig werk.
IdentityWorks staat voor: de kenmerkende (unieke) identiteit van een persoon kan tot zijn recht komen in een werk-omgeving die het beste in hem naar boven haalt.
Ik wil uitgroeien vanuit zzp naar een maatschap waar we samenwerken met verschillende disciplines in een mooi pand in Utrecht.

Doelgroep


Particulieren en zakelijke klanten. Particulieren kunnen werknemers en werkzoekenden zijn. Zakelijke klanten kunnen zijn: HR, leidinggevenden, directie, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde kleur. Praktisch lijkt mij max 2 kleuren ivm drukkosten (geen multicolour).
Kleurencombinatie zwart-blauw, rood-zwart, primaire kleuren, spreken mij niet aan: te hard en teveel associatie met metaal, ict, accountants. Misschien maakt een combinatie met grijs het al zachter?

In de briefing staat een moodboard van wel aansprekend en een moodboard van niet aansprekend.

Designer: MartenVisser MartenVisser
logo-martenvisser-AaNKCEme

Geen commentaar

MartenVisserMartenVisser

Hierbij nog een aanpassing. Ik heb geprobeerd het interactie element toe te voegen door een extra gezicht toe te voegen. Ik hoor graag wat u ervan vind.

Met vriendelijke groet,
Marten Visser

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-martenvisser-RFDJls3M

Geen commentaar

MartenVisserMartenVisser

Bedankt voor uw feedback. Hierbij een nieuwe poging. Ik hoor graag wat u ervan vind.

Met vriendelijke groet,
Marten Visser

IdentityWorksIdentityWorks

Erg mooi. Sluit goed aan op mijn smaak. Beeldmerk vind ik erg sprekend. De bubbels in de persoon staan voor het bruisen in het hoofd = ontwikkeling/ vooruitgang. De bubbels zouden ook kunnen staan voor de organisatie/ andere personen, maar doordat het in het hoofd zit refereert dit eerder aan een intern proces. Valt erg in de smaakt maar mist nog het puntje op de i (=interactie met omgeving/anderen/organisatie).

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-martenvisser-9636k6UK

Geen commentaar

IdentityWorksIdentityWorks

IdentityWorks zegt :
Wat ik hier mooi aan vind en ook professioneel vind is de verhouding tussen beeldmerk en naam. Dat het beeldmerk links staat van de merknaam. Het gezicht in het beeldmerk vind ik mooi: strak design en tegelijkertijd persoonlijk. Wat me niet aanspreekt zijn de letters in het beeldmerk. Groen met grijs vind ik mooier, professioneler, en rustiger en toch energieker overkomen dan oranje.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-martenvisser-OK3v9hxY

Geen commentaar

MartenVisserMartenVisser

Beste,

Hierbij mijn eerste inzending. In het beeldmerk heb ik de I en de W gecombineerd en er daarbij een gezicht in verwerkt om het woord "identity" meer kracht te geven. De typografie strak gehouden omdat dit mooi afsteekt van het beeldmerk en het daardoor toch de professionele, zakelijke uitstraling houdt.

Ik hoor graag wat u ervan vind.

Met vriendelijke groet,
Marten Visser

IdentityWorksIdentityWorks

Wat ik hier mooi aan vind en ook professioneel vind is de verhouding tussen beeldmerk en naam. Dat het beeldmerk links staat van de merknaam. Het gezicht in het beeldmerk vind ik mooi: strak design en tegelijkertijd persoonlijk. Wat me niet aanspreekt zijn de letters in het beeldmerk. Groen met grijs vind ik mooier, professioneler, en rustiger en toch energieker overkomen dan oranje.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.