Geen commentaar
IdentityWorks: de synergie tussen mens en organisatie.
- Wedstrijd van: IdentityWorks
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-11-2016
Datum einde: 08-11-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Komt in de richting maar heeft niet de wow-factor. Kleuren spreken me aan, zijn passend bij het imago. Het idee met de gezichten uit de t vind ik erg leuk gevonden, maar zal niet overeind blijven bij diverse toepassingen (te fragiel). Ik mis de dynamiek/ energie.
Komt in de richting maar heeft niet de wow-factor. Kleuren spreken me aan, zijn passend bij het imago. Het idee met de gezichten uit de t vind ik erg leuk gevonden, maar zal niet overeind blijven bij diverse toepassingen (te fragiel). Ik mis de dynamiek/ energie.

Geen commentaar

Geen commentaar
Zie ook gezicht met radar. Voor dit beeldmerk geldt dat ik de boodschap begrijp, maar ik vind de pijlen niet mooi. De vorm van de persoon vind ik wel mooi.

Geen commentaar
Zie ook gezicht mer radar voor feedback. Met de cirkel mooier dan met de pijl, maar mist de dynamiek. Is op deze manier erg gesloten/ intern proces, terwijl mens en organisatie evenals Loopbaancoaching staat voor interactie, synergie, groeien door van elkaar te leren.

Geen commentaar
sprak me in eerste instantie erg aan, maar nu nogmaals verdwijnt dat gevoel. Dat de afbeelding boven de naam staat, brengt het geheel uit balans. Het symbool geeft mooi een persoon en zijn omgeving aan, de pijl staat voor vooruitgang. Maar het mist iets: power, dynamiek en vooral professioneel

Geen commentaar
Spreekt aan. Combinatie blauw-zwart (evenals rood-zwart) heb ik niks mee, teveel associatie met ICT, metaalindustrie, etc.
In aanvulling: Ik vind het gezicht erin mooi. misschien dat de pijl vervangen kan worden door iets dat symbool staat voor een organisatie, waarmee het duidelijker wordt dat het gaat om een individu in relatie tot een organisatie?
Nogmaals hiernaar kijkend... Stel dat beide worden gecombineerd. Degene met het gezicht in groen of oranje. en dan het gezicht in een elips of cirkel oid (=organisatie/ omgeving)? De kracht/ vooruitgang hoeft voor mij niet perse in een symbool te worden weergegeven, maar meer in de uitstraling van het geheel (energie, enthousiasme om aan het nieuwe te beginnen)
Goedemiddag,
Ik heb zojuist drie nieuwe ontwerpen geplaatst. Ik hoor graag wat u hiervan vindt en of er iets kan worden aangepast.
Groet,
Jan