IdentityWorks: de synergie tussen mens en organisatie.

Datum start: 01-11-2016

Datum einde: 08-11-2016

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Janneman18

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een unieke combinatie van persoonlijk én tegelijkertijd professioneel, strak en eigentijds. En verder onder andere...
 Vernieuwing
 Vooruitgang
 Ontwikkeling
 Mogelijkheden
 Oplossen
 Optimisme
 Individu in relatie tot omgeving
 Toegankelijk

Met dit logo moet direct zichtbaar zijn dat ik mij onderscheid van de vele coaches die er al zijn. Het moet zich onderscheiden van het alternatieve en zweverige circuit.

Ik start nu al zzp met de ambitie uit te groeien tot maatschap/ organisatie met mensen die trainingen, tests, etc uitvoeren.

Het betreft een logo dat gebruikt zal worden voor zowel digitaal/ online als print.

Zie briefing voor verdere informatie.

Bedrijfsomschrijving


IdentityWorks helpt mensen met een vraag over werk: huidig werk verbeteren, preventie/ terugdringen verzuim, toekomstig werk.
IdentityWorks staat voor: de kenmerkende (unieke) identiteit van een persoon kan tot zijn recht komen in een werk-omgeving die het beste in hem naar boven haalt.
Ik wil uitgroeien vanuit zzp naar een maatschap waar we samenwerken met verschillende disciplines in een mooi pand in Utrecht.

Doelgroep


Particulieren en zakelijke klanten. Particulieren kunnen werknemers en werkzoekenden zijn. Zakelijke klanten kunnen zijn: HR, leidinggevenden, directie, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde kleur. Praktisch lijkt mij max 2 kleuren ivm drukkosten (geen multicolour).
Kleurencombinatie zwart-blauw, rood-zwart, primaire kleuren, spreken mij niet aan: te hard en teveel associatie met metaal, ict, accountants. Misschien maakt een combinatie met grijs het al zachter?

In de briefing staat een moodboard van wel aansprekend en een moodboard van niet aansprekend.

Designer: dunja janssen dunja janssen
logo-dunja-janssen-8xMPTvtY

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dunja-janssen-casZwzMO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dunja-janssen-byYr96yO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dunja-janssen-LQf2gb32

Geen commentaar

IdentityWorksIdentityWorks

Spreekt me erg aan. Wel denk ik dat er wat aanpassingen nodig zouden zijn om het praktisch bruikbaar te maken. Leuk en voegt ook echt iets toe, vind ik de tekst. Maar dit is ook zo'n lange zin dat dit niet meer leesbaar is als het klein wordt afgedrukt. De zin terugbrengen tot "Mens & Organisatie" zou dit kunnen oplossen. Het beeldmerk spreekt me erg aan qua uitstraling, lekker sprankelend. De betekenis snap ik alleen niet 1-2-3? Zou van de sleutel een gezicht gemaakt kunnen worden? Dit in combi met de 'bubbels' zou symbool kunnen staan voor mens en organisatie.

dunja janssendunja janssen

Dank voor de feedback!
De sleutel stond voor mij voor de opening tussen mens en organisatie/sleutel tot succes. Wilt u ipv de sleutel een gezicht of van de sleutel een gezicht maken? Dit laatste zou ik niet aanraden ivm te veel in 1 logo willen stoppen (overdaad schaadt) Tekst mens en organisatie kan zonder probleem worden aangepast.
Groet Dunja

IdentityWorksIdentityWorks

Dank voor je reactie! Ik zou ipv de sleutel een gezicht maken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.