Geen commentaar
IdentityWorks: de synergie tussen mens en organisatie.
- Wedstrijd van: IdentityWorks
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-11-2016
Datum einde: 08-11-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Spreekt me erg aan. Wel denk ik dat er wat aanpassingen nodig zouden zijn om het praktisch bruikbaar te maken. Leuk en voegt ook echt iets toe, vind ik de tekst. Maar dit is ook zo'n lange zin dat dit niet meer leesbaar is als het klein wordt afgedrukt. De zin terugbrengen tot "Mens & Organisatie" zou dit kunnen oplossen. Het beeldmerk spreekt me erg aan qua uitstraling, lekker sprankelend. De betekenis snap ik alleen niet 1-2-3? Zou van de sleutel een gezicht gemaakt kunnen worden? Dit in combi met de 'bubbels' zou symbool kunnen staan voor mens en organisatie.
Dank voor de feedback!
De sleutel stond voor mij voor de opening tussen mens en organisatie/sleutel tot succes. Wilt u ipv de sleutel een gezicht of van de sleutel een gezicht maken? Dit laatste zou ik niet aanraden ivm te veel in 1 logo willen stoppen (overdaad schaadt) Tekst mens en organisatie kan zonder probleem worden aangepast.
Groet Dunja
Dank voor je reactie! Ik zou ipv de sleutel een gezicht maken.