In het oog springend logo Tree 9
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Kleine zelfstandige onderneming voor het uitbrengen van handleidingen/naslagwerk/educatieve boekwerken. Door op een innovatieve manier naar de markt te luisteren, weten wij waar er behoefte aan is en spelen wij hier op in.
De naam Tree 9 is ontstaan door dat wij het idee voor ons bedrijf kregen op het moment dat wij op een laantje liepen, omringt door wilgenbomen en het ping-moment was bij boom 9.
Doelgroep:
Bedrijfsleven, profit-non profit.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Geen voorkeuren.
welroosmedia
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze ons ontwerp voor een nieuw logo met mogelijk daarop volgend een complete huisstijl.
Lezende uw wedstrijd gegevens en kijkend naar de reeds eerder ingezonden ontwerpen, hebben wij er voor gekozen om geen bomen in het logo te gebruiken (en niet zomaar een boom ...). Wij hebben er voor gekozen om het wilgenblad terug te laten komen en deze op een eenvoudige krachtige manier terug te laten komen.
Links 'de kracht van eenvoud' zonder en rechts een extra aanvulling van de overige 8 wilgendbladen om het getal '9'' als beeldmerk ook terug te laten komen in het logo. Onder in het grijze gedeelte een opzet, hoe het logo gebruikt zou kunnen gaan worden bijvoorbeeld een eventuele advertentieverkoop.
Kleuren en lettertype zijn bewust gekozen om evenwicht te krijgen in het totaalplaatje.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-