Beste opdrachtgever,
Bij deze ons ontwerp voor een nieuw logo met mogelijk daarop volgend een complete huisstijl.
Lezende uw wedstrijd gegevens en kijkend naar de reeds eerder ingezonden ontwerpen, hebben wij er voor gekozen om geen bomen in het logo te gebruiken (en niet zomaar een boom ...). Wij hebben er voor gekozen om het wilgenblad terug te laten komen en deze op een eenvoudige krachtige manier terug te laten komen.
Links 'de kracht van eenvoud' zonder en rechts een extra aanvulling van de overige 8 wilgendbladen om het getal '9'' als beeldmerk ook terug te laten komen in het logo. Onder in het grijze gedeelte een opzet, hoe het logo gebruikt zou kunnen gaan worden bijvoorbeeld een eventuele advertentieverkoop.
Kleuren en lettertype zijn bewust gekozen om evenwicht te krijgen in het totaalplaatje.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
Datum start: 22-03-2012
Datum einde: 05-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

