Indoorspeeltuin zoekt indentiteit
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: wollebrand
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 375.00
- Datum start : 19-09-2011 14:09
- Datum einde : 16-10-2011 13:59
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 59
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Doordat wij ons ook richten op de ouders, differentieren wij ons van de bestaande indoor-speeltuinen. Ook de naam en het logo moet "anders" zijn.
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn momenteel een indoor-speeltuin aan het realiseren in Westland, gelegen tussen
Den Haag en Rotterdam. Kinderen van 1 – 12 jaar kunnen zich hier lekker uitleven. Terwijl de kinderen glijden, klimmen en springen, kunnen de ouders zich heerlijk terugtrekken in het restaurant op comfortabel meubilair uiteraard met uitzicht op de kids.
Naast de kinderen denken wij ook juist aan de ouders, door bijvoorbeeld een
stilte(werk)ruimte, comfortabel meubilair in het restaurant, lekkere en gezonden gerechten op de kaart en een bar met een warme / gezellige sfeer. Gasten gaan bij ons met een boven verwachtte ervaring naar huis.
Doelgroep:
De doelgroep zijn jonge gezinnen. Maar ook oma van 80 behoort tot onze doelgroep, want wellicht wil zij haar verjaardag vieren voor alle kinderen en kleinkinderen.
Het horecagedeelte kan in de avonduurtjes worden afgehuurd voor grote (bedrijfs)feesten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De inriching van een indoorspeeltuin bestaat meestal uit schreeuwende kleuren. Wij willen een aantal hoofdkleuren zoals groen / bruin / creme met regelmaat terug laten komen.
Daarnaast willen we natuurlijke materialen ( vooral hout ) gebruiken, waardoor we met de inrichting ook rust bewaren warmte creeren.