Geen commentaar
Indoorspeeltuin zoekt indentiteit
- Wedstrijd van: wollebrand
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-09-2011
Datum einde: 16-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste,
Hierbij stuur ik u een nieuw logo met de aanpassingen die u ondanks heeft doorgegeven.
Ik heb een speels maar toch strak ontwerp voor u dat zowel voor kids als voor volwassenen gebruik kan worden.
De betekenisen van de 3 cirkels:
Om het food fun en event gedeelt te uiten heb ik voor de cirkels gekozen.
Ze kunnen zowel als eetborden worden gezien. Als een speel ruimte zowel voorwerp (bal, molen etc).
Ook kan het gezien worden als kop koffies van de bovenkant of een glas met drinken van de bovenkant.
Ook kan het gzien worden als ruimtes voor events.
Ze dienen ook als ronde bar stoelen voor aan de bar tijdens een borreltje.
Hierbij is het makkeliijk aan te passen en kan er een eventuele icoon bij om het beter uit te drukken.
Zo kunnen ze ook gebruikt worden als buttons voor de werkers met hun naam erop.
Of er kan een illustratie voor W.C. bijvoorbeeld erin gezet worden in het pand zelf!
Zo kan er een geheel vormen en alles ermee gedaan worden.
Daarbij heb ik ook een visitekaart voorstel voor u!
Graag hoor ik meer van u
Mvg Carla

Beste,
Hierbij stuur ik u een nieuwe versie van mijn logo genaamd KidsHouse \"live your dream\".
Hierbij heb ik het totaal niet kinderlijk maar juist heel strak ontworpen. Het lettertype bij Kids is wel speels om aan te geven dat het echt kinderen zijn. Verder is house en slogan geheel strak en is de H verwerkt in een House vorm.
Graag hoor ik er meer over
Alvast bedankt
Mvg

Beste,
Hierbij heb ik een concept genomen qua categorien die u heeft.
Hierbij heb ik de blokken genomen in de naam kids. Zo worden de blokken weergegeven als blokkenspeel goed voor kids. Daarbij worden ze gezien als lijsten dat ieder een eigen onderwerp heeft. Dus eenn lijst voor ouders, een lijst voor 65+, restaurant gedeelte, stille ruimte en speel ruimte.
De naam is kids lounge geworden. Daarbij is lounge meer gericht voor volwassenen, waardoor Kids en de pay-off een bruine tint hebben en als een zin kan worden gelezen. \"kids live your dream\".
Hoop dat het duidelijk is overgekomen.
Graag hoor ik meer van u,
Ps. Hierbij kunnen de blokken/lijsten ook verwerkt worden in hout structuur waardoor het ook gelijk bij uw inrichting past.
Mvg, Carla
YourCreation Design