Op de valreep nog een kleine aanpassing. Mocht het zo meer aanspreken kan ik uiteraard na sluiting nog aanpassingen doen. Groet
Datum start: 14-05-2014
Datum einde: 28-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nog een poging.

Geen commentaar

Geen commentaar

Ik heb de ster vrij basic gehouden in het kader van less is more. Wel met dezelfde kleureffecten als voorgaande logo's.
Ben benieuwd wat jullie er zo van vinden.
Een fijne avond!
Groet, Madelief
Dankjewel. De eerste opmerking van mn compagnon "waar zijn je sporen?". Doet idd beetje western aan. De andere twee die je hebt gestuurd zijn een stuk interessanter.
Dat wordt hem dus niet :)

Geen commentaar
Ik zie dat een ster jullie ook aanspreekt, zal ik nog een variatie met ster ontwerpen?
De ster verwijst seels naar Rusland en deels naar de klant die wijs als ster zien. We willen echter vermijden dat het doet denken aan communisme of iets dergelijks.
Maar we zijn zeer benieuwd naar je ingevingen.

Geen commentaar
Een nieuwe variant met de nadruk op bewegelijk.

Poging 3, spreekt dit ontwerp meer aan?

En zoiets?
Irbis zegt :
Dank voor de inzending. We vinden het fijn te zien dat er veel
Mogelijkheden zijn. We werken vooral als instructeurs en adviseurs voor mensen die werken in de horeca en evenementen als beveiliging. Dat is afwisselend, snel, soms gevaarlijk en vooral bewegelijk. Het oude plaatje van de deurhangende , fooien hengelende en agressieve portier willen wij graag veranderen. Dat betekend dat het werkveld erg dynamisch aan het veranderen is. We zien nu een stevig, statig logo. Maar vinden dat voor ons minder geschikt. We willen pro-actief, actie, flexibiliteit, alle kanten op en dynamiek uitstralen waarbij de wensen van de klant centraal staan. De ene horeca is nl niet de andere en het ene evenement bijv concert is heel wat anders dan een voetbalwedstrijd of een meerdaags festival.

Geen commentaar
Dank voor de inzending. Doet een beetje denken aan eenerk voor judo pakken. Maar de extra 3D beweging bevalt ons.
Hallo Irbis,
Bedankt voor de reactie. Doet het gehele logo / opzet denken aan een judo merk?
Groet, Madelief