Beste Opdrachtgever/Irbis,
Bijgaand mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg bij het logo: Uitgangspunt bij een logo in de "veiligheidsbranche" is volgens mij: 1) dat het serieus genomen wordt. (!) 2) Dat het geen agressiviteit oproept. 3) Dat het heel herkenbaar is (simpel)
Ik heb daarom in eerste instantie gekozen voor "veilige/rustgevende" kleuren. Groen/blauw scoren hierin goed.
En een logo dat u heel makkelijk kunt verwerken op een insigne, geborduurd of gestanzt.
Ben heel benieuwd wat u ervan vind en kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Datum start: 14-05-2014
Datum einde: 28-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

