Ik heb eigenlijk precies gedaan wat je me vroeg: de urban feeling en flair eraan toegevoegd, typografie aangepast en het icon bewerkt zodat het beter herkenbaar als kompas is.
Ben weer zeer benieuwd wat je ervan vindt ;-)!
Jong.. speels logo voor ons bedrijfsadviesbureau/recruitment matcHR
- Wedstrijd van: kirstenwillems
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 02-02-2015
Datum einde: 16-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hoi Kirsten,
Hierbij stuur ik je mijn voorstel voor het logo 'MATCHR'. Ik heb de kleuren behouden zoals die worden gebruikt in het aangeleverde bestand.
Dmv de typografie en de vorm van de omlijning heb ik een vintage feeling aan het logo gegeven. Ben zeer benieuwd wat je ervan vindt.
Mocht je vragen / opmerkingen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
Remco van der Heijden
Hallo Remco
Ik hou wel van het geheel.. wat zegt het icoontje bovenaan? Vulpen? Kunnen we nog een beetje spelen met het lettertype en misschien een beetje 'urban and vintage' flair aan geven? We willen het, in tegenstelling tot jouw foto achteraan, jong, hip en cool houden.
Alvast bedankt!