dag bas,
hierbij het spelen met vorm en beeld. Toepassingen met icoontjes in de letter i.
Daudt
Datum start: 30-10-2011
Datum einde: 06-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



dag bas,
nog even spelen met vorm en beeld ter illustratie,
daudt

dag bas,
nog een kleine toevoeging op de doelgroep, minmaal maar aanwezig en een knipoog op de doelgroep. Zoals je ziet heb ik de letter i intact gehouden met de het ooh op de jongeren. Dit stelt dan ook jongeren voor, maar nu benadrukt met de illustratieve petje op.
groet,
Daudt

dag bas,
hierbij een variatie op de kleurstelling.
Ik heb alleen voor nl grijs gekozen, zodat loedies op de voorgrond komt, stoer, eenvoud, zonder poespas, kernwoorden voor de doelgroep.
Ik benieuwd naar de feedback,
groet,
Daudt

dag bas,
in mijn 2e concept is een zwart vlak achtergezet, geoon om te kijken hoe de typografie van loedies overkomt. Voor mijn gevoel goed, stevig, zonder poespas.
Ik ben benieuwd naar de feedback,
groet,
Daudt