Geen commentaar
Kinderkleding webshop logo
- Wedstrijd van: kinderkledingtekoop
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-12-2015
Datum einde: 04-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo, even iets heel anders dan wat ik tot nu toe zie. Ouders die merk kinderkleding kopen willen iets hips en niet zo’n site met een saaie nietzeggende uitstraling. De site ziet er leuk uit, alleen de kleuren zwart en rood daar wordt je niet blij van, het poppetje van nu ook niet. (ben zelf de doelgroep van jullie site)
Ik weet niet of dit het is, maar ik zou zeggen, ga voor karakter en minder voor veilig. Je wil mensen ‘raken’ en niet dat ze van je site ‘afglijden’.
Misschien zijn de gezichtjes te kinderlijk voor bij de doelgroep teens, maar dan kan je een ster of hartje gebruiken.
Dat is het idee, beetje speels, wisselen met figuurtjes, fellere kleurtjes.
Succes!

Je kan de 'confetti' verder teruglaten komen in de huisstijl
de .nl kan ook met meer een schrijfletter dacht ik net, en ik dacht ik meld het even, zo aangepast namelijk...