Koffiebar Jokka

  • Wedstrijd van: Jokka
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 23-08-2016

Datum einde: 06-09-2016

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
zlatojescrv

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een modern logo voor een koffiebar in een grootstad, waarbij de focus ligt op zakenmensen die 's ochtends een koffie on the go willen en 's middags voor een gezonde lunch opteren.
Inspiratie voor het logo kan zijn: scandinavisch, wit, hout, mintkleur, strak, hipster, vintage, attitude.
Vermijd zeker afbeeldingen van koffiebonen of -kopjes.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: iG design iG design
logo-ig-design-bscSXywC

iG designiG design

In hotels, restaurants alsook bij koffiebars worden 'sterren' gebruikt als kwaliteitslabel. Ook hier maakte ik gebruik als kwaliteitskoffiebar... Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ig-design-Yn1qWb0C

iG designiG design

Hier is gekozen voor het zwarte goud, de koffieboon. Het lettertype oogt goud en symboliseert de kwaliteit tussen koffie en zakendoen... Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ig-design-YAi7iicC

iG designiG design

Een mintkleur met een karakterlettertype, eigentijds en stevig... net als de koffie(bar). De letter 'O' werd aangepast aan het zaken doen. Dit geïllustreerd met een pc-muis (annex koffiegeur)... Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ig-design-OHcYqgM4

iG designiG design

Gebruikt gemaakt van een rond lettertype dit de volle smaak voorstelt. De 2 oranje lijnen geven de geur weer... Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ig-design-MQfOR3C4

iG designiG design

Sierlijk en met aroma's overgoten 'Jokka' koffiebar. Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.