Geen commentaar
Krachtig logo en huisstijl Huisartsenbedrijf
Datum start: 22-10-2012
Datum einde: 15-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ontwerper,
Mijn eerste indruk, heel druk met al die kleuren en schaduw. Het zwart en paars vind ik wel heel mooi.
Na wat langer kijken valt me ook op dat u niet het wereldwijd gebruikte symbool voor zorg gebruikt (easculaap (enkele slang)) maar de caduceus (dubbele slang), welke is uw een reden daarvoor?
Daarnaast vroeg ik me af waarom de nadruk op de Z(uid) ligt en niet op de H? Eigenlijk zie ik nu ook vooral een 4 en geen Z of een kruis.
Beste opdachtgever,
Allereerst dank voor uw feedback en beoordeling.
Ik begrijp dat de caduceus een andere associatie op kan roepen gezien het verhaal van Hermes.
Maar het symbool had oorspronkelijk de betekenis van communicatie en wijsheid. Vandaar.
Ik heb met de Z een 24/7 gevormd ( helaas heeft u dit er niet uit kunnen halen ) omdat uw organisatie wil staan voor 24uurs zorg 7 dagen per week. Dus voor mij lag de nadruk niet zo zeer op Zuid maar meer op 24/7.
Met vriendelijke groet,
Carioni