Geen commentaar
Krachtig logo en huisstijl Huisartsenbedrijf
Datum start: 22-10-2012
Datum einde: 15-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bij deze een aangepaste variant,

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel. Het beeldmerk symboliseerd de dienst waar de HOZL voor staat, Zorg. Te zien zijn twee figuren, waarbij het linker figuur de verzorgende fucntie heeft (hoofd recht, handen over de andere hand) en de rechter figuur de verzorgde functie heeft (hoofd sip/dankbaar naar beneden, handen onderliggend).
Vervolgens vormen beide figuren bij elkaar een 'H', de eerste letter van HOZL.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
mvg,
JHdesignn
Achteraf blijkt dat de organisatie liever "HOZL" als afkorting laat verdwijnen en de hele uitgeschreven naam in het logo terug wil zien.
Zouden wij deze mogen zien met (naast de omcirkelde "H") "Huisartsen" waar "HOZL" staat en "Oostelijk Zuid Limburg" eronder uitgelijnd.