Goedemiddag,
hierbij mijn voorstel voor uw logo.
ik heb gekozen voor een logo dat meer nadruk legt op gevoel dat de sessies overbrengt (geluk, innerlijke rust, sereniteit), zonder daarbij teveel nadruk te leggen op het paard. Door het toevoegen van een hoefijzer is toch duidelijk dat paarden een grote rol spelen, en het is natuurlijk ook een symbool voor geluk. Ik heb gekozen voor verschillende tinten oranje, waardoor het geheel toch ook weer een vurig tintje krijgt, wat weer staat voor het hernieuwen van de energie.
ik hoop dat het u bevalt!
mvg, Terry
Krachtig logo voor website Horsefulness, over paarden trainen
- Wedstrijd van: Horsefulness
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 31-05-2015
Datum einde: 23-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Terry, bedankt voor jouw ontwerp. We voelen ons niet meteen aangesproken tot dit logo. Het hoefijzer heeft toch een sterke connotatie met een hoefsmid
bedankt voor uw feedback, ik dacht het is wat anders dan al die cliché paarden, maar ik begrijp de link die u legt met het logo. ik ga kijken of ik nog iets anders kan maken.
mvg, Terry