Banner
Datum start: 30-10-2010
Datum einde: 12-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Uiteraard zijn alle denkbare kleurstelling mogelijk
Gr. Sjoerd

En als we dan toch bezig zijn, een beetje retro. maar zeker knallend en erg herkenbaar.
Zowel in logo als in banner, volledig vector dus goed schaalbaar. geen gebruik van kleurverlopen omdat vinyl bedrukking op een auto geen kleurverlopen aan kan.
vriendelijke groet,
Sjoerd

Geen commentaar

Tevens erg duidelijk op zwart.

Hai,
nog maar eens terug gekomen op mijn ontwerp.
Simpel, tijdloos en veelzijdig, dat waren de kernwaardes voor dit ontwerp.
vriendelijke groet,
Sjoerd

Geen commentaar

Er ging even wat fout, bij deze de ontwerpen
vriendelijk groet,
Sjoerd
KRC-racing en de buggy zijn meer in verhouding, en duidelijker leesbaar. Verder is het gebruikte lettertype veel bruikbaarder voor eventuele druk zonder buggy erbij (tshirt etc.).
De driftlook is leuk bedacht en de buggy ziet er goed uit.
Alleen het logo is saai en valt niet op.
Ik blijf de auto een gimmick vinden en voor mij hoeft het er niet perse bij. Misschien kun je op een andere manier duidelijk maken waar het logo mee te maken heeft.
Ook qua lengte zit je goed met het design.

Bij deze enkele aanpassingen.
KRC-racing en de buggy zijn meer in verhouding, en duidelijker leesbaar. Verder is het gebruikte lettertype veel bruikbaarder voor eventuele druk zonder buggy erbij (tshirt etc.).

Bij deze enkele aanpassingen.
KRC-racing en de buggy zijn meer in verhouding, en duidelijker leesbaar. Verder is het gebruikte lettertype veel bruikbaarder voor eventuele druk zonder buggy erbij (tshirt etc.).

Geen commentaar
Hallo Sjoerd, dank voor je inzending.
Qua zwart/wit kleur stelling heb je gelijk i.v.m de kosten.
Daarnaast ook een leuk initiatief om een t-shirt met logo te laten zien.
Qua design valt mijn bedrijfsnaam in het niet, en de buggy springt eruit. De buggy zou meer een optie zijn om op de rugzijde te plaatsen als het een t-shirt betreft.
Maar dan kies ik nog eerder voor KRC racing team op de rugzijde van een t-shirt.
Het logo moet eruit knallen, opvallen en toch niet overdreven zijn.
Marcel

(ook in zwart wit duidelijk leesbaar + bijkomend voordel; voor eventuele bestickering of kleding-druk maar een kleur, drukt de kosten!)

Geen commentaar

Hallo Kostenko,
Ik zag vanmiddag deze wedstrijd pas en was meteen enthousiast om deel te nemen.
Bij deze mijn ontwerp.
Ik heb geprobeerd een fris ontwerp te maken wat zowel in kleur als zwart wit goed leesbaar is.
Verder is het gehele ontwerp in vector formaat dus schalen is geen probleem.
Ik ben van de "wauw" factor uitgegaan.
Ik hoor graag wat je er van vind met eventuele op- en aanmerkingen.
vriendelijke groet,
Sjoerd