Geen commentaar
'less is more' logo voor organisatie advies bureau Sensce
Datum start: 13-03-2015
Datum einde: 27-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Roelf,
nog een alternatief. Een krachtig beeldmerk waarin de pijlen zorgen voor een extra dynamiek.
Groet, Wim

Geen commentaar
Dag Roelf,
hierbij mijn bijdrage. Zoals je ziet heb ik voor de eenvoud gekozen. De S als cirkel staat voor een duidelijke organisatie...., en vormt strak, sterk en toch dynamisch beeldmerk. Door de insnijdingen en cirkels in het hart en de dunne letter heeft het ook iets wetenschappelijks.
Kleuren etc kunnen uiteraard anders,
Graag feedback,
groet, Wim
Hallo Wim,
met name de geheel donkerblauwe vind ik heel strak. De onderste van de twee (met een hightlight erin) geeft het ook nog wat meer diepte. De kleur donkerblauw is een mooie warme kleur)

Geen commentaar
In dit logo zijn de 3 adviseurs verwerkt. Dat kan ook op een andere wijze zoals hieronder gedaan is met 2.

Geen commentaar