Geen commentaar
Lief en zacht logo wat niet truttig is voor de start van uitvaartonderneming
- Wedstrijd van: fotofashion
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-11-2020
Datum einde: 20-11-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dankjewel voor je reactie. Ik heb het logo nu zonder dakje, wat in de toekomst inderdaad dan toegevoegd kan worden. Hartelijke groeten van Yvonne

Geen commentaar
Hey hey,
Ik wordt wel heel blij van het kleurenpallet echter het "huisje" of "dakje" is nu nog niet van toepassing. Als er een afscheidshuis komt dan zou dat dakje er direct wel weer in kunnen.
Yvette Vlaar Afscheid & Advies vind ik toch mooier :-)

Geen commentaar
Dag Yvette, ik heb het oneindigheidsteken gebruikt in een bloemvorm. Hartelijke groeten van Yvonne