Hallo Yvette, Ik hoop dat je open staat voor een alternatief. Het warme groen met een "gouden randje".
Lief en zacht logo wat niet truttig is voor de start van uitvaartonderneming
- Wedstrijd van: fotofashion
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-11-2020
Datum einde: 20-11-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het blaadje vind ik wel mooi, al is hij iets aan de grote kant. Met dit lettertype mijn achternaam schrijven lijkt het net of er een g staat ipv een r. De vervaging in het midden is net of de zon er op schijnt en maakt het niet beter leesbaar. De groene versie heeft daarom mijn voorkeur.

Hallo Yvette, Als bijlage het schetsontwerp. Uiteraard sta ik open voor aanpassingen.
Hallo Yvette, Zou je van deze variant een alternatief voorstel willen ontvangen me een ander lettertype?