Geen commentaar
Datum start: 17-02-2014
Datum einde: 03-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij nog een voorbeeld van het logo op een oranje achtergrond, hetgeen ook een sterke combinatie oplevert.

Geen commentaar

Geen commentaar
Goed idee, mooie uitvoering. Doet meer denken aan een beveiligingsbedrijf dan een trainingsburo.
Mja, ik zie wat je bedoelt. Het is inderdaad lastig, om niet uit te komen op associaties met "vechtsportschool', 'beveiligingsbedrijf' of iets dergelijks. Mijn eerste idee was toch het beste!

Geen commentaar
Goedenavond, hierbij een aangepast voorstel. De verschillende onderdelen: twee pijlen die lijnrecht tegenover elkaar staan en botsen (de agressie) + een schild dat agressie moet afweren. Samen vormen ze bovendien een boos gezicht, dat zeker een opvallend en herkenbaar beeld oplevert voor een logo. Feedback is welkom. Met vriendelijke groet, mot
Goed idee, mooie uitvoering. Doet meer denken aan een beveiligingsbedrijf dan een trainingsburo.

Geen commentaar
Beste Koen Lucas, hierbij mijn voorstel. De agressie wordt in beeld gebracht door een exploderende ring van boze bliksemschichten. De training wordt gesymboliseerd door een open hand, een houding die zowel in de betekenis van 'stop' en als vredelievend gebaar toepasselijk is.
Om de betekenis te versterken zijn de boze bliksemschichten en het woord 'agressie' oranje van kleur, en de hand en het woord 'training' blauw - maar het logo kan ook geheel in één kleur worden uitgevoerd. Ik ben benieuwd of deze opzet jullie aanspreekt. Aanpassingen zijn in overleg uiteraard mogelijk, dus feedback is welkom! Met vriendelijke groet, mot