Geen commentaar
Logo apotheek
- Wedstrijd van: FarmacoachAD
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-02-2018
Datum einde: 23-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



monochrome version, cordially, dynam.

Hallo, hier zijn enkele variaties op het logo. Ik heb een kleurvariant gemaakt met grijze, tweekleurige versies op een donkere achtergrond en een laatste declinatie in 2 kleuren op een donkere achtergrond. Dit laatste kan ook mogelijk zijn op een lichte achtergrond. Ik blijf tot uw beschikking, hartelijk, dynam.
Hello, here are some variations of the logo. I made a color variant with gray, two colored versions on a dark background and a last declination in 2 colors on a dark background. The latter may also be possible on a light background. I remain at your disposal, cordially, dynam.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Absolute kanshebber. Voorkeur voor het linkse logo omdat het compacter is en dus plaatsbesparend voor eigen etiketten te maken. Zou je ook iets willen proberen met een donkere achtergrond en wat zilvergrijs in verwerkt om het wat frisser te maken? Het lettertype vind ik perfect, dus daar zeker niks aan veranderen. Alvast bedankt!