Speels, maar ook zakelijk, dat is wat deze logo uitstraalt.
De rode kleur geeft het gevoel van gevaar, waarbij de silhouette in het beeldmerk bijdraagt aan het mysterieuze aspect. De vergrootglas maakt duidelijk dat de speler misdaden moet oplossen en misdadigers op te sporen.
Het beeldmerk kan ook makkelijk los worden gebruikt voor social media, zoals; Facebook, Twitter, Youtube, etc.
Datum start: 08-05-2013
Datum einde: 08-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

