Visual
LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER
- Wedstrijd van: zuiveramsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Mensfiguur verder geabstraheerd waardoor er een energiek doch gebalanceerd beeldmerk ontstaat.

Nog een nieuw ontwerp gebaseerd op (2) mensfiguren in een natuurlijke lijn. Een apart beeldmerk dat het gevoel van behaaglijkheid uitstraalt.
Zoals je ziet heel goed in zwartwit uitvoerbaar.
Ook laat ik een varatie zien met een ruimtelijk effect.

Visual

Zelfde logo, overigens met een strak maar iets vriendelijker lettertype, beeldmerk nu in één kleur.

Voortbordurend op het persoonlijke aspect kom ik tot dit beeldmerk waarin een geabstraheerd figuur zit.
Opgebouwd uit cirkels ontstaat er een dynamisch beeldmerk dat door de juiste balans toch rustig oogt en eveneens uniek is!

Nieuw ontwerp! Zeer goed in zwart wit te gebruiken.
In het beeldmerk zijn diverse dingen te herkennen:
water (golflijn onderste deel), een persoon, beweging, balans, behaaglijkheid (wellness).
Ik hoor graag of dit in de goede richting is!

Jammer dat ik geen reactie heb mogen ontvangen. Door uw feedback kan ik mijn ontwerpen verbeteren.
Hierbij een nieuw voorstel n.a.v. de aangepaste briefing.

Een variatie op voorgaande voorstellen.

De mens in balans, geestelijk en lichamelijk, op een geabstraheerde maar duidelijk herkenbare manier weergegeven. U ziet hier de eigenschappen en kernwaarden van Spa Zuiver in terug. Een sterk beeldmerk doordat het niet te druk is maar wel een zuiver verhaal vertelt.
Ik hoor graag uw reactie!

Een andere, moderne stijl. Hier lijkt het beedmerk als een druppel op het oppervlak te liggen. Transparant, eerlijk, zuiver en met een uitstraling van een goed gemoed!

Een variatie op het eerste voorstel.

Beste,
Hierbij mijn eerste voorstel voor het logo van Spa Zuiver. In het beeldmerk heb ik diverse kernwaarden van het bedrijf verbeeld; beweging, een kracht van binnenuit, (natuurlijke) groei én een profiel wat het persoonlijke aspect aanduidt.
Ik hoor graag wat u er van vind!
met vriendelijke groet,
Kitty Tijbosch