Beste Tamara,
Dank je voor de heldere en uitgebreide feedback. Bijgaand mijn nieuwe ontwerp, met dit keer wel een mandala. De uitleg van de mandala is als volgt:
de blauwe ster staat voor de persoon, deze heb ik laten \'draaien\' voor het aspect beweging. Health heb ik uitgedrukt als de zon. De kleuren geven rust en reinheid aan, deze heb ik tevens transparant gemaakt. Als kern heb ik mijn vorige beeldmerk gebruikt: de balans tussen lichaam en geest. Door de welness voel je je verwant met je ziel, het binnenste van de kern. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en ik zie je reactie graag weer tegemoet!
Groetjes Wendy
LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER
- Wedstrijd van: zuiveramsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij mijn eerste ontwerp. Geen mandala, maar wellicht past het toch in jullie straatje...
Ik zal me ook nog gaan richten op een mandala.
Groet Wendy
Beste Wendy,
Hartelijk dank voor je inzending. Inmiddels heb ik de briefing iets aangepast om tot betere voorstellen te kunnen komen (lees nog betere).
Ben redelijk content met je voorstel maar de mandala vertelt mij te weinig over de mindstyle van Zuiver. Ik mis hierbij de visie omtrent gezondheid, het beste uit je leven halen etc.
Het is teveel ying yang denk ik, graag zien wij meer een mandala wat echt een verhaal vertelt.
Mogelijk dat je zou kunnen toelichten hoe jij dit ziet.
Inmiddels heb ik de briefing iets aangepast om tot betere resultaten te komen; 1) naam wordt SPA ZUIVER ipv SPA SPORT HOTEL ZUIVER 2) punt achter zuiver mag weg (dit had jij al gedaan) 3) toevoegen description onder de tekst SPA ZUIVER \'personal health & wellness club\'
Alvast bedankt! en mocht je het leuk vinden dan zie ik graag een aangepaste versie tegemoet.
Groeten Tamara