Beste opdrachtgever,
Allereerst hartelijk dank voor uw feedback.
Ik zal even een aantal elementen van mijn logo toelichten.
Als eerste was het niet de bedoeling om het echt een bloem te laten lijken. Nu ik de \"bladeren\" iets veranderd zijn geeft het misschien enigszins meer het idee weer van een tempel.
Naar mijn idee wil Zuiver dat je je lichaam ziet als een tempel. Door bij jullie te komen zorg je op alle manieren weer even voor je lichaam.
Verder heb ik gekozen voor een Lotus. Die voor heel veel positieve dingen staan. Waaronder Schoonheid, reinheid en gezondheid.
De lichtblauwe kleur met het effect erover heen geeft het water weer. Wat staat voor beweging, ontspanning en ook reiniging.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Zo niet dan hoor ik het graag!
Groeten,
Cinderella
LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER
- Wedstrijd van: zuiveramsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Op of aanmerkingen zijn altijd welkom!
Aanpassingen zijn zo gemaakt.
Vriendelijke groet,
Cinderella
Beste Cinderella,
Hartelijk dank voor je inzending. Inmiddels heb ik de briefing iets aangepast om tot betere voorstellen te kunnen komen (lees nog betere).
Ben redelijk content met je voorstel maar de mandala vertelt mij te weinig over de mindstyle van Zuiver. Ik mis hierbij de visie omtrent gezondheid, het beste uit je leven halen etc. Denk dat het teveel echt een bloem betreft, en die link zie ik niet direct. Mogelijk dat je mij het een en ander hierover kan toelichten. Het lettertype vindt ik ook niet heel sterk, en de tekst komt niet goed tot haar recht, mogelijk een idee om deze niet in het beeldmerk te plaatsen maar eronder of erbij.
Inmiddels heb ik de briefing iets aangepast om tot betere resultaten te komen; 1) naam wordt SPA ZUIVER ipv SPA SPORT HOTEL ZUIVER 2) punt achter zuiver mag weg (dit had jij al gedaan) 3) toevoegen description onder de tekst SPA ZUIVER \'personal health & wellness club\'
Alvast bedankt! en mocht je het leuk vinden dan zie ik graag een aangepaste versie tegemoet.
Groeten Tamara