Geen commentaar
LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER
- Wedstrijd van: zuiveramsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Naast de uitstraling van rust, puurheid en balans bevat het logo ook een duidelijke weergave van zingeving.
In het geval van deze kleurcombinatie (wit op taupe) valt in het wit een abstracte weergave van een persoon te zien die zich overgeeft aan de kracht van innerlijke energie en de balans vindt tussen lichaam en geest.
Een sterk beeldmerk met een diepe betekenis!

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geachte,
Hierbij mijn voorstel voor het logo voor Spa Zuiver. Als basis voor het logo heb ik de letter Z genomen. Naast het feit dat dit de beginletter van Zuiver is is dit tevens een krachtige letter die, door haar symmetrie, balans (van lichaam en geest) uitstraalt. De golvende beweging aan onder en bovenkant symbolyseren zuiverheid en connectie met de natuur. Het geheel is verwerkt in een druppelvorm: een vorm die puurheid uitstraalt.
Het kleurconcept combineert een natuurlijke tint blauw met een aardse taupe. Een connectie tussen de zuiverheid van de lucht en het water (gezonde geest) en de kracht van de aarde (gezond lichaam).
De abstracte, transparante vorm maken het logo uitermate geschikt voor gebruik op producten en in (online) media - ook in zwart/wit.
Een enorm leuk project om aan te werken.