Met het lijnenspel in het beeldmerk zijn tevens erg leuke dingen te doen. Zo kunnen deze op herkenbare wijze gecommuniceerd worden in alle huisstijl dragers.
Kortom: 1001 mogelijkheden zonder dat dit ten koste gaat van de herkenbaarheid!
LOGO BRANDING - SPA SPORT HOTEL ZUIVER
- Wedstrijd van: zuiveramsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bijgaand enkele eerste conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Het gekozen beeldmerk is herkenbaar, clean, symmetrisch, in balans/evenwicht en is op veel manieren goed toepasbaar voor toekomstige doeleinden. Tevens heb ik ze letter Z als belangrijke basis genomen voor dit beeldmerk (de vorm van de letter Z komt continu terug in het beeldmerk)
Ik ben erg benieuwd of we met deze conceptvoorstellen in ieder geval goed op weg zijn!
Een creatieve groet,
Matthijs Meijer
MeijerMedia

Bijgaand enkele eerste conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Het gekozen beeldmerk is herkenbaar, clean, symmetrisch, in balans/evenwicht en is op veel manieren goed toepasbaar voor toekomstige doeleinden. Tevens heb ik ze letter Z als belangrijke basis genomen voor dit beeldmerk (de vorm van de letter Z komt continu terug in het beeldmerk)
Ik ben erg benieuwd of we met deze conceptvoorstellen in ieder geval goed op weg zijn!
Een creatieve groet,
Matthijs Meijer
MeijerMedia
Beste Matthijs,
Dank voor je voorstel. Je idee om de Z als element terug te laten komen vindt ik erg sterk. Ben redelijk content met je voorstel maar de mandala vertelt mij te weinig over de mindstyle van Zuiver. Ik mis hierbij de visie omtrent gezondheid, het beste uit je leven halen etc. Mogelijk dat je zou kunnen toelichten hoe jij dit ziet. Tevens zou ik meer rust willen zien in de kleurcombinatie. Qua productie is het redelijk kostbaar om zoveel kleuren te gebruiken, kun je dit mogelijk terugbrengen naar 1 of 2 kleuren? Inmiddels heb ik de briefing iets aangepast om tot betere resultaten te komen; 1) naam wordt SPA ZUIVER ipv SPA SPORT HOTEL ZUIVER 2) punt achter zuiver mag weg (dit had jij al gedaan) 3) toevoegen description onder de tekst SPA ZUIVER \'personal health & wellness club\'
Alvast bedankt! en mocht je het leuk vinden dan zie ik graag een aangepaste versie tegemoet.
Groeten Tamara