Beste Erik,
Ik heb een wat abstracter logo gemaakt. Wij allen gebruiken tegenwoordig het Apenstaartje / @ vaak zetten we dat voor de plek waar we zijn @debios @dedierentuin om aan te geven dat we op die plek zijn. (at op zijn engels). Ik heb in het logo de e verwerkt als soort van apenstaartje. In plaats van 'at' krijg je dan 'et' (en Erik Stevens). 'At' is Engels (geen geweldige keuken), 'et' is Frans (wel geweldige keuken). Je kunt middels het gebruik van alleen het beeldmerk (de e) veel dingen aangeven bijv. op je website de index: feesten@erikstevens / contact@erikstevens, etc. (de apenstaartjes die ik hier getypt heb moeten natuurlijk het icoontje van de e zijn, maar die zit niet op mijn toetsenbord!). Misschien is het leuk om een rond visitekaartje te laten maken met aan de ene kant het beeldmerk (de e) en aan de andere kant je gegevens. Rond omdat het verwijst naar borden. Het beeldmerk zou je ook groot op het midden van een placemat kunnen laten bedrukken op de plek waar het bord moet staan. M.i. een modern en strak logo. Omdat je aangeeft in hoger segment te zitten heb ik ook een wat sierlijkere 'e' gemaakt.
Hoor graag je reactie.
groeten
Inge
Datum start: 23-01-2013
Datum einde: 06-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

