Ik heb het over een andere boeg gegooid. Ik heb gekeken naar de voorbeelden en de websites. Daar zit toch een verschil tussen. Logo in mijn ogen moet vooral herkenbaar zijn. Niet teveel een verhaal of illustratie. Kortom, bijgevoegd mijn voorstel waarbij ik meer de symbolische kant op ga in combinatie met de imperfecties van de mens vertegenwoordigd door lettertype en beeldmerk. Ik hoor graag of dit naar wens is.
logo coaching/trainingsorganisatie GaveMensen
- Wedstrijd van: gavemensen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-10-2014
Datum einde: 08-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

