Oh en deze had ik eerder al geplaatst, maar zag dat die een update nodig had. Dus bij deze nog.
Logo CompareWare
- Wedstrijd van: peterdebruijn
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-08-2013
Datum einde: 30-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze nog een laatste voorstel voor vandaag.

Of zoiets.

Hier mijn voorstel nogmaals, maar dan met frissere kleuren. Tevens heb ik de ontwerpen met en zonder labyrinth.

Beste opdrachtgever, bij deze nogmaals een inzending van mijn kant.
Ik hoor graag feedback op dit ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Jefry Albers
Hij komt een beetje oudbollig over, kan alleen niet plaatsen waarom... Door het lettertype? Heb je een uitleg voor het gebruik van een labyrinth en waarom je niet in het centrum van het labyrinth kan komen?
Groet,
Peter
Beste Peter,
Ik denk niet dat het aan het lettertype ligt. Ik denk zelf dat het het gebruik van de kleuren is. Het gebruik van het labyrinth is om de aandacht te trekken op het logo.
Ik stel voor om misschien wat frissere kleuren te gebruiken en misschien het logo te laten zien, met en zonder het labyrinth.
Mocht je het dan nog niets vinden dan probeer ik weer een ander voorstel te doen.
Met vriendelijke groet,
Jefry Albers

Even een update.
Die is inderdaad beter. Minder druk en ruimte nodig, toch dezelfde gimmick...

Bij deze mijn deelname.