Geen commentaar
logo corporate intranet
Datum start: 10-06-2011
Datum einde: 04-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het finetunen is uiteraard geen enkel probleem. Daarom hier enkele varianten om het beeldmerk hopelijk wat krachtiger te maken. 1/2 het kan aan de kleur liggen. 3 wat meer ruimte tussen het beeldmerk en de tekst, het komt dan iets losser. 4 het beeldmerk ansich duidelijker maken.
Hopelijk kunnen we tot een goed eindresultaat komen!
Hallo,
Het idee sprak ons heel erg aan maar de uitwerking past niet helemaal bij het huidige design van ons intranet. De tekstballon werd ontvangen als het eenzijdig zenden van informatie terwijl er sprake is van interactie.
Toch heel erg bedankt voor je bijdrage, heeft in ieder geval voor een hoop discussie gezorg.

En ik heb er ook een bijpassende favicon bij gemaakt. Deze kunt u dan bijvoorbeeld op de website gebruiken. Er zijn twee varianten. Ik ben benieuwd of het in de smaak valt!
mvg,
estoy
Leuk idee deze favicons, goed meegedacht

Beste opdrachtgever,
Ik heb het commentaar zo goed mogelijk proberen te verwerken. Hopelijk gaat het de goede kant op!
mvg,
estoy
Hallo Estoy,
Het gaat de goede kant op maar is het mogelijk om de tekstballon nog duidelijker neer te zetten? Los ziet het er als beeldmerk goed uit maar met de tekst valt het een beetje weg.

subtiele variant door de tekstballon voor de naam te laten gaan. Misschien toch iets mooier.
Hallo,
Vind het eerste logo beter, letters voor de ballon

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending. Centraal staat het informeren. Dit wordt weergegeven door de tekstballon. De letter v is tevens het \'staartje\' van de ballon. Hierdoor krijgt deze letter extra nadruk (je zou misschien eerder een f verwachten...). Het beeldmerk (de ballon) en de naam vormen nu tezamen een evenwichtig geheel. Overigens is het ook mogelijk om het beeldmerk los te gebruiken (denk bijvoorbeeld aan verwerking in een favicon). Qua kleurgebruik heb ik dezelfde kleuren toegepast als op de website. Aanpassingen zijn uiteraard geen enkel probleem. Ik ben erg benieuwd wat u ervan vindt!
met vriendelijke groet,
estoy
In de bedrijfsnaam Bovenmij krijgt de V overigens ook extra aandacht door het vinkje. Ik dit logo wordt dit dus gedaan door de tekstballon.
Hallo,
Leuk idee, leuk uitgewerkt. Inderdaad krijgt in het Bovemij-logo de V meer aandacht, misschien kun je jou V meer richting de Bovemij V veranderen. Daarnaast zou de tekstballon wat duidelijker mogen.
Je idee voor bijvoorbeeld het favicon spreekt ons ook aan. Dit bedoelen we dus, goed meegedacht.