logo corporate intranet
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
We willen een logo voor ons nieuwe intranet. De naam van ons intranet is Invomij, wat staat voor 'Informatie voor mij', gekoppeld aan onze organisatienaam Bovemij.
Het logo moet aanlsuiten bij de bijgevoegde afbeelding van de homepage van het nieuwe intranet. Het mag een beeldmerk zijn met een pay-off 'Invomij' of het logo mag bestaan uit de letters Invomij. Dit laten we graag over aan jullie creativiteit.
Uitstraling:
Onze kernwaarden zijn betrokken, bedreven en betrouwbaar. Onze belofte richting onze doelgroep is dat we de risico’s van onze klanten heel persoonlijk nemen. De klant is bij ons geen nummer. We streven naar een langdurige samenwerking met onze klanten en ook met onze medewerkers. We streven naar een uitstraling en gevoel van een familiebedrijf met een positieve energie, waarbij we samenwerken op een informele wijze en op basis van respect. Daarbij zijn we flexibel, jong van geest, toegankelijk, zakelijk en resultaatgericht.
Het logo moet aanlsuiten bij de bijgevoegde afbeelding van de homepage van het nieuwe intranet. Het mag een beeldmerk zijn met een pay-off 'Invomij' of het logo mag bestaan uit de letters Invomij. Dit laten we graag over aan jullie creativiteit.
Uitstraling:
Onze kernwaarden zijn betrokken, bedreven en betrouwbaar. Onze belofte richting onze doelgroep is dat we de risico’s van onze klanten heel persoonlijk nemen. De klant is bij ons geen nummer. We streven naar een langdurige samenwerking met onze klanten en ook met onze medewerkers. We streven naar een uitstraling en gevoel van een familiebedrijf met een positieve energie, waarbij we samenwerken op een informele wijze en op basis van respect. Daarbij zijn we flexibel, jong van geest, toegankelijk, zakelijk en resultaatgericht.
Bedrijfsomschrijving:
we zijn een verzekeringsmaatschappij van BOVAG en haar leden. We bieden een totaalpakket aan financiële dienstverlening (bedrijfsverzekeringen, inkomensverzekeringen en consumentenverzekeringen). Onze doelgroep zijn BOVAG-bedrijven, BOVAG-ondernemers en hun werknemers en klanten.
Doelgroep:
De doelgroep voor ons nieuwe intranet zijn de medewerkers van Bovemij Verzekeringen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kernwoorden:
Betrokken, bedreven, betrouwbaar, persoonlijk, toegankelijk, passend bij het ontwerp van de homepage
Petje
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-