Geen commentaar
logo corporate intranet
Datum start: 10-06-2011
Datum einde: 04-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Dominique,
Het idee is wel aardig maar niet helemaal wat we in gedachten hadden. Bedankt voor je inzending

Geen commentaar
Bovenstaand concept heb ik verder uitgewerkt in dit concept. Het idee erachter is het zelfde, maar met een andere vormgeving. Dit logo komt wat subtieler over en ik vind de rondjes echt een toevoeging aan het geheel. Dit maakt het logo spannender.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groetjes Dominique

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerpen voor uw logo. Ik begon eigenlijk met dit concept en heb dit verder uitgewerkt in onderstaande. Ik heb het logo simpel en strak gehouden, net als het logo van Bovemij. Ik vond het alleen te voorspelbaar om het Vtje terug te zien. Ik ben toen een beetje gaan spelen met de I. Deze heb ik omgedraaid waardoor er een uitroepteken weergegeven wordt. Een uitroepteken vond ik wel toepasselijk bij het concept. Ook heb ik de I benadrukt, omdat de I in het algemeen voor informatie staat.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groetjes Dominique