logo corporate intranet
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Het logo moet aanlsuiten bij de bijgevoegde afbeelding van de homepage van het nieuwe intranet. Het mag een beeldmerk zijn met een pay-off 'Invomij' of het logo mag bestaan uit de letters Invomij. Dit laten we graag over aan jullie creativiteit.
Uitstraling:
Onze kernwaarden zijn betrokken, bedreven en betrouwbaar. Onze belofte richting onze doelgroep is dat we de risico’s van onze klanten heel persoonlijk nemen. De klant is bij ons geen nummer. We streven naar een langdurige samenwerking met onze klanten en ook met onze medewerkers. We streven naar een uitstraling en gevoel van een familiebedrijf met een positieve energie, waarbij we samenwerken op een informele wijze en op basis van respect. Daarbij zijn we flexibel, jong van geest, toegankelijk, zakelijk en resultaatgericht.
Bedrijfsomschrijving:
we zijn een verzekeringsmaatschappij van BOVAG en haar leden. We bieden een totaalpakket aan financiële dienstverlening (bedrijfsverzekeringen, inkomensverzekeringen en consumentenverzekeringen). Onze doelgroep zijn BOVAG-bedrijven, BOVAG-ondernemers en hun werknemers en klanten.
Doelgroep:
De doelgroep voor ons nieuwe intranet zijn de medewerkers van Bovemij Verzekeringen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kernwoorden:
Betrokken, bedreven, betrouwbaar, persoonlijk, toegankelijk, passend bij het ontwerp van de homepage
Diamond-Do
-
-
Bovemij zegt :
Hallo Dominique,
Het idee is wel aardig maar niet helemaal wat we in gedachten hadden. Bedankt voor je inzending -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Diamond-Do zegt
Bovenstaand concept heb ik verder uitgewerkt in dit concept. Het idee erachter is het zelfde, maar met een andere vormgeving. Dit logo komt wat subtieler over en ik vind de rondjes echt een toevoeging aan het geheel. Dit maakt het logo spannender.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groetjes Dominique
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Diamond-Do zegt
Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerpen voor uw logo. Ik begon eigenlijk met dit concept en heb dit verder uitgewerkt in onderstaande. Ik heb het logo simpel en strak gehouden, net als het logo van Bovemij. Ik vond het alleen te voorspelbaar om het Vtje terug te zien. Ik ben toen een beetje gaan spelen met de I. Deze heb ik omgedraaid waardoor er een uitroepteken weergegeven wordt. Een uitroepteken vond ik wel toepasselijk bij het concept. Ook heb ik de I benadrukt, omdat de I in het algemeen voor informatie staat.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groetjes Dominique
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-