Hoi Monara,
Bij deze nog een andere uitwerking :)
Logo design voor mijn nieuw te starten bedrijf 'Power presenteren met impact'
Datum start: 20-12-2017
Datum einde: 27-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor de beoordeling. Aan de rating te zien heeft u Factor als winnaar gekozen.Veel plezier met het ontwerp

Geen commentaar
een nieuwe uitwerking voor u
Feedback is welkom, om het ontwerp te verbeteren :)
Bedankt voor de beoordeling. Fijne nieuwjaarswisseling!

Hoi Monara,
Bij deze een andere uitwerking, dat meer human related is :)
Ik heb gekozen voor open armen, als in confidence / hier sta ik.
Met vriendelijke groet,
Melvin

Bij deze een nieuwe variant :)
Het beeldmerk bestaat uit de letter P dat er uit ziet als een praatwolkje (presenteren) waar ik ook de doelgroep heb verwerkt :)
Met vriendelijke groet,
Melvin

Geen commentaar
HAllo,
Bij deze mijn ontwerp :)
Met vriendelijke groet,
Melvin
Hoi Melvin,
Dank voor je design! Ik waardeer het 'cleane' design. Maar ik moet zeggen dat juist de power button (O) mij erg aan IT gerelateerde bedrijven doet denken. Mijn dienstverlening gaat wel echt om het ondersteunen van klanten die een verhaal power-full over moeten brengen op het podium. Deze associatie is wat mij betreft dus niet helemaal juist. Zou je daar nog eens naar kunnen kijken?
Groeten,
Monara
Wou je dan meer een naamlogo hebben of meer een logo samen met een beeldmerk om de boodschap van je bedrijf weer te geven
Misschien wel iets met een beeldmerk samen met een logo. Deze nieuwe variant raakt mij eerlijk gezegd nog niet heel erg. Het is erg generiek en voelt als iets wat je eigenlijk overal op zou kunnen plakken. Ik zoek meer naar iets wat misschien ook de mens aanspreekt, of in ieder geval nieuwsgierigheid oproept.
Misschien is het makkelijker voor mij om te weten of de bedrijfsnaam in strakke letters moet of sierlijke letters? ZO dat ik een beter richtlijn heb.
Wel las ik dat je liever geen gefreubel en tierelantijntjes wilt. Dus wil ook niet een al te drukke beeldmerk ontwerpen.