Logo economisch onderzoeksbureau
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Profundo is een economisch onderzoeksbureau met 5 medewerkers in Amsterdam. We doen financieel en economisch onderzoek naar internationale grondstofketens (mijnbouw, landbouw, bosbouw, e.a.) en naar investeringen van banken, pensioenfondsen en andere financiële instellingen. Met de rapporten die we schrijven en de strategische adviezen die we geven, willen we bijdragen aan duurzame ontwikkeling en sociale rechtvaardigheid. Profundo betekent “diepgaand” in het Spaans, kwaliteit staat in ons onderzoekswerk voorop.
Doelgroep:
Profundo werkt vooral voor maatschappelijke organisaties uit binnen- en buitenland, die zich bezighouden met mensenrechten, milieu en ontwikkeling. Ook werken we voor onderzoeksinstituten, overheidsinstanties, media en bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua uitstraling, vormgeving en kleuren moet het logo passen bij ons streven naar duurzaamheid door middel van kwalitatief goed onderzoek. Het logo moet bruikbaar zijn voor de website, rapportomslagen, notities, folders en visitekaartjes. Het logo moet “Profundo” en “economic research” bevatten.
Romservice
-
-
Toelichting van de designer Romservice:
Bedankt voor de feedback.
Ik heb de tekst 1 kleur gemaakt en een ander beeldmerk met een cirkel voor focus op een grafiek.
Hopelijk spreekt dit meer aan.
Mvg, Henry -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Romservice:
Hallo,
Hierbij een idee van mijn kant.
Ik hoop dat het voldoet aan je wensen.
Graag hoor ik feedback of dit in de goede richting is of niet.
Vriendelijke groet, Henry
-
contrast zegt :
Redelijk zakelijk. Liever 1 kleur voor hele woord. En het balletje is mij te onduidelijk
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-