hierbij onze inzending. gekozen voor een stijlvol, tijdloos lettertype en een duidelijk associatie met de "umwelt"... de ronde vorm heeft associaties met een wereldbol en het beschermende, oersterke, stevige schild van een schildpad.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Logo economisch onderzoeksbureau
Datum start: 12-01-2012
Datum einde: 26-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


stijlvol en met een interessante associatie met duurzaamheid. Maar we zijn niet zozeer beschermend als wel onderzoekend, kun je daar iets mee?
"bijdragen aan duurzame ontwikkeling en sociale rechtvaardigheid" komt op ons toch aardig over als een ecologische umwelt-vriendelijke instelling als uitgangspunt.
het zakelijke, onderzoekende komt wat ons betreft als meer naar voren in het zwarte lettertype met zakelijke vormen. in totaal zakelijk, ecologisch, robuust...