Logo economisch onderzoeksbureau
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Profundo is een economisch onderzoeksbureau met 5 medewerkers in Amsterdam. We doen financieel en economisch onderzoek naar internationale grondstofketens (mijnbouw, landbouw, bosbouw, e.a.) en naar investeringen van banken, pensioenfondsen en andere financiële instellingen. Met de rapporten die we schrijven en de strategische adviezen die we geven, willen we bijdragen aan duurzame ontwikkeling en sociale rechtvaardigheid. Profundo betekent “diepgaand” in het Spaans, kwaliteit staat in ons onderzoekswerk voorop.
Doelgroep:
Profundo werkt vooral voor maatschappelijke organisaties uit binnen- en buitenland, die zich bezighouden met mensenrechten, milieu en ontwikkeling. Ook werken we voor onderzoeksinstituten, overheidsinstanties, media en bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua uitstraling, vormgeving en kleuren moet het logo passen bij ons streven naar duurzaamheid door middel van kwalitatief goed onderzoek. Het logo moet bruikbaar zijn voor de website, rapportomslagen, notities, folders en visitekaartjes. Het logo moet “Profundo” en “economic research” bevatten.
buzzo12
-
-
Toelichting van de designer buzzo12:
Hallo,
Hierbij mijn voorstel. Krachtig door eenvoud en compactheid: het euro-teken (goed kijken:) die 'voortvloeit' uit een blad/ plantsymbool wat staat voor grond(stof)/ diepgang. Dit beeldmerk omvat in het kort de kernaspecten van uw bedrijfsactiviteiten: grondstoffen-economie/ financiën.
Nadere uitwerking uiteraard mogelijk!
Met vr. gr. Jeffrey van der Lugt -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-