Een op maat gemaakte passende logo.
De beeldmerk bestaat uit letters, cijfers en wiskundige symbolen. Dit is een verwijzing naar de data die jullie verwerken. Gezien uw clienten en de briefhoofd die u nu gebruikt heb ik tevens getracht een boom in de logo te verwerken. Het is subtiel maar goed gelukt, al zeg ik het zelf. De F in profundo vormt de stam die de data draagt. Licht lijkt dit op een boom. De kleur van de lettertype is daarom ook donker bruin.
De lettertype is op maat gemaakt. Dit is zeker een meerwaarde. En natuurijk gaat het hier om een professionele vector logo. En geen simple photoshop tekening. (Photoshop is namelijk niet geschikt voor print.)
ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik kan natuurlijk nog altijd aanpassingen aanbrengen.
Logo economisch onderzoeksbureau
Datum start: 12-01-2012
Datum einde: 26-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

