Logo economisch onderzoeksbureau
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Profundo is een economisch onderzoeksbureau met 5 medewerkers in Amsterdam. We doen financieel en economisch onderzoek naar internationale grondstofketens (mijnbouw, landbouw, bosbouw, e.a.) en naar investeringen van banken, pensioenfondsen en andere financiële instellingen. Met de rapporten die we schrijven en de strategische adviezen die we geven, willen we bijdragen aan duurzame ontwikkeling en sociale rechtvaardigheid. Profundo betekent “diepgaand” in het Spaans, kwaliteit staat in ons onderzoekswerk voorop.
Doelgroep:
Profundo werkt vooral voor maatschappelijke organisaties uit binnen- en buitenland, die zich bezighouden met mensenrechten, milieu en ontwikkeling. Ook werken we voor onderzoeksinstituten, overheidsinstanties, media en bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua uitstraling, vormgeving en kleuren moet het logo passen bij ons streven naar duurzaamheid door middel van kwalitatief goed onderzoek. Het logo moet bruikbaar zijn voor de website, rapportomslagen, notities, folders en visitekaartjes. Het logo moet “Profundo” en “economic research” bevatten.
Jappigol
-
-
Toelichting van de designer Jappigol:
Dit profundo ontwerp is simpel maar bevat alles. Is in alle kleuren uitvoerbaar. Het speelse natuurlijke lettertype slaat op de aard van uw onderzoeken. Het strakke lettertype op het zakelijk. De stip met de letters pf is ook mooi te gebruiken als favicon zodat uw logo direct zichtbaar is in de adresbalk en bij de opgeslagen favoriete websites in plaats van het logo van de betreffende browser.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-