Geen commentaar
Datum start: 06-07-2018
Datum einde: 17-07-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bij deze de aanpassingen gedaan

Geen commentaar
Interessant! We willen echter geen 'ehealth interventie' in het logo hebben staan. Verder vroegen we ons af wat de gedachte achter het ontwerp precies is. Is de hoekige figuur zowel een lichaam als slot? Ook vonden we de combinatie van het hoekige figuur (lichaam?) en rondje (hoofd?) net niet helemaal op elkaar afgestemd, maar we konden er niet echt de vinger op leggen waar dat aan ligt.
Dank voor de feedback, ehealth interventie kan ik weg halen, geen probleem.
Het beeldmerk is inderdaad een "persoon" die zichzelf "beschermd, en het totaal beeld geeft ook een slot weer. Als de hoeken u te scherp zijn kan ik ze natuurlijk wat ronder maken.
Ik hoor graag of u een update hiervan wenst te zien.
Een creatieve groet,
Toobe.art - Beatrice

Geen commentaar