Hallo RBarmentloo,
Dank voor je reactie. Je gaf aan de poster met de verspringende steekwoorden leuk te vinden. Ik gebruik daarvoor beide lettertypen uit het logo en laat ze in verschillende gewichten verspringen. Zo is het speels en toch goed leesbaar. Dit kan heel makkelijk doorgevoerd worden op bijvoorbeeld het visitekaartje. Op het voorbeeld van de drankenkaart hetzelfde idee- 'Dranken' in het scriptfont en 'Kaart' in het schreefloze font. Zo houd je in je hele huisstijl dezelfde letters aan als in je logo en kun je een herkenbare identiteit opbouwen vanuit mijn logovoorstel.
Ik hoor graag wat u vind!
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Logo en huisstijl bedenken voor nieuwe lunchzaak in Amsterdam
- Wedstrijd van: RBarmentloo
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-01-2014
Datum einde: 07-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo 100&1,
Bijgaand mijn voorstel voor een logo. Omdat een logo op zichzelf toch wat nietszeggend kan zijn, heb ik een paar stijlvoorbeelden gemaakt; kaartjes, menukaart, poster. Zo krijgt u een idee van de hele identiteit die bij het logo past; stevig, stoer, tikje vintage/retro.
Graag hoor ikw at u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet