Ik heb een voorstel gemaakt voor 100 & 1 omdat ik zelf een groot liefhebber ben van koffiezaakjes.
Ik heb het logo en wat elementen bij elkaar gezet zodat jullie een goed idee krijgen van de mogelijkheden. Een logo staat in mijn beleving nooit op zichzelf, vandaar dat ik door middel van kleur & typografie een gevoel heb neergezet. Ik heb ontworpen met begrippen als gastvrij, fris, helder & huiselijk in mijn achterhoofd.
Uiteraard kunnen alle details gefinetuned worden.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Vriendelijke groet,
Léon Wijnhoud
Logo en huisstijl bedenken voor nieuwe lunchzaak in Amsterdam
- Wedstrijd van: RBarmentloo
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-01-2014
Datum einde: 07-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

